Enkel kundöverblick

Samla smidigt all information på unika kundkort

Hem > Projekt

Kunder

Få en enkel överblick på alla era kunder & samla smidigt all information som avser kunder som exempelvis avtal, kontaktuppgifter, dokument och mycket mer. Använd smarta snabbfunktioner för att enkelt navigera mellan kundernas olika projekt och sök information. Redigera uppgifter snabbt och enkelt.

På kontoret
Överblicka kunder & kundinformation på ett ställe
Importera kunduppgifter från ditt affärssystem
Se snabbt hur många aktiva arbetsordrar som finns på kunden
Välj & sätt en färg på kunden som följer med till planeringen
På fältet
Enkelt att se kundernas information i mobil-appen
Hitta rätt kontaktperson snabbt & enkelt

Boka kostnadsfri demo

Vi visar dig gärna vad Doccit kan göra för ditt företag.

Boka demo

Vad säger våra nöjda kunder

På Landskrona Hamn AB erbjuder vi kompletta hamn- och stuveritjänster med särskild expertis inom hantering av bulkvaror. Utöver lossning och lastning av fartyg tillhandahåller vi även lager- och terminaltjänster. Med vårt "all inclusive"-koncept säkerställer vi smidiga och effektiva lösningar som täcker hela logistikkedjan.

Vi använder Doccit för att skapa en effektivare och mer strukturerad verksamhet. Med systemet har vi kunnat lämna manuella och spridda arbetssätt bakom oss och istället samla allt på en gemensam plattform.
Läs mer Sandra Sönnerberg

Operationell Samordningschef
Landskrona Hamn AB

Nu är jag inte längre beroende av olika system, pärmar och excel-lösningar med utspridd information kring personaladministrationen. Vi hanterar allt i Doccit och har fått bättre kontroll och överblick. En annan fördel är att systemet påminner i god tid innan kompetenser, besiktningar och certifikat förfaller. Vi värdesätter att systemet är logiskt uppbyggt och enkelt att jobba i.
Läs mer Totte Andersson

VD
NHS Industri & Miljöservice AB

I Doccit får vi en bra överblick på våra uppdrag och kan enkelt ändra vår planering med kort varsel. Arbetsledarna är alltid uppdaterade och våra medarbetare får rätt information om uppdragen genom appen. Vi gör också riskbedömningar, egenkontroller, hanterar avvikelser, skapar körtillstånd och utför skydds- och avtalsronder smidigt i Doccit. Att kunna följa upp allt detta med statistik är riktigt bra! Doccit påminner när våra utbildningar, intyg och hälsokontroller går ut. Inför uppdrag kan vi snabbt sammanställa samtliga utbildningar och exportera till kunden. Andra smarta funktioner är kläder & utrustning som ger kontroll på våra inköp och kvitteringsfunktionen av exempelvis nycklar.
Läs mer Mikael Westberg

VD
FTX Teknik & Service AB