Hantera enkelt era kunders objekt i Doccit (maskiner, utrustning m.m).
Skapa objektskort med information, kunduppgifter, serviceintervaller etc. Få stöd med påminnelser när det är dags för en ny kontroll eller service.
Använder ni QR-kod (skriv ut och fäst på objektet) kan kunden scanna QR-koden med mobilkameran för att logga in på en webportal och få tillgång till information ni vill dela (ex.vis servicerapporter, kontroller, ronderingsprotokoll).
Överblicka & bevaka löpande era kunders objekt, se historik och kommande händelser. Jobba proaktivt med bättre kontroll, anpassa materialinköp, förenkla planeringen och öka er servicenivå.
På Landskrona Hamn AB erbjuder vi kompletta hamn- och stuveritjänster med särskild expertis inom hantering av bulkvaror. Utöver lossning och lastning av fartyg tillhandahåller vi även lager- och terminaltjänster. Med vårt "all inclusive"-koncept säkerställer vi smidiga och effektiva lösningar som täcker hela logistikkedjan.
Vi använder Doccit för att skapa en effektivare och mer strukturerad verksamhet. Med systemet har vi kunnat lämna manuella och spridda arbetssätt bakom oss och istället samla allt på en gemensam plattform.
Vi är certifierade inom kvalitet, miljö- och arbetsmiljö. Doccit gör att vi kan samla mycket av det arbetet på ett ställe. Vi hanterar exempelvis avvikelser, egenkontroller, skyddsronder och riskbedömningar på ett enklare sätt nu. Vi får även full koll på alla utbildningar, tillstånd, licenser, dokument med mera som vi och vår personal behöver hantera dagligen. Supporten är lyhörda och svarar snabbt om vi har frågor eller kommer med feedback.
Nu är jag inte längre beroende av olika system, pärmar och excel-lösningar med utspridd information kring personaladministrationen. Vi hanterar allt i Doccit och har fått bättre kontroll och överblick. En annan fördel är att systemet påminner i god tid innan kompetenser, besiktningar och certifikat förfaller.
Vi värdesätter att systemet är logiskt uppbyggt och enkelt att jobba i.