Integrera Doccit med våra partners

Hämta & skicka data

Doccit > Integration

Integration mot Fortnox

Integrera Doccit mot Fortnox (för detta krävs en licens till Doccit).

Doccit hämtar automatiskt
  • Kunder
  • Ordrar
  • Artiklar

Pris: 595 kr/månad

Fortnox erbjuder en molnbaserad plattform så att småföretagare och redovisningsbyråer kan hantera sin ekonomi och administration effektivt. Plattformen är marknadsledande i Sverige. Det ger också kunder tillgång till finansiella tjänster och företagsförsäkringar. Fortnox grundades 2001 och har sitt huvudkontor i Växjö.

Så enkelt kommer du igång med Doccit

App för IOS & Android. iPhone, iPad och Google Play
Demo av Doccit

Ni får en kostnadsfri webb-demo där vi visar er grunderna & funktionerna i Doccit.
Boka demo

Modernt intranät. Inbox med push meddelanden
Uppstart & utbildning

Vi sätter upp Doccit utifrån ert behov och ger er en kostnadsfri utbildning i verktyget för att komma igång på bästa sätt.

Modernt intranät. Inbox med push meddelanden
Support

Vår support ger er snabba svar på alla typer av frågor. All support ingår - tryggt!

Certifikat förfaller. Håll koll på personalens utbildningar, kompetens och hälsa
Uppdateringar

I takt med att vi utvecklar & förbättrar Doccit ingår uppdateringar så att ni alltid har den senaste & bästa versionen av Doccit.

Vad säger våra nöjda kunder

Nu är jag inte längre beroende av olika system, pärmar och excel-lösningar med utspridd information kring personaladministrationen. Vi hanterar allt i Doccit och har fått bättre kontroll och överblick. En annan fördel är att systemet påminner i god tid innan kompetenser, besiktningar och certifikat förfaller. Vi värdesätter att systemet är logiskt uppbyggt och enkelt att jobba i.
Läs mer Totte Andersson

VD
NHS Industri & Miljöservice AB

Vi fick tips om Doccit av vår ISO-konsult i samband med vårt certifieringsarbete inom ISO. Vi fastnade direkt när vi såg vilket stöd Doccit kunde ge vår verksamhet och hur enkelt det är att använda. Idag hanterar vi stora delar av vårt systematiska arbetsmiljöarbete och vardagens alla uppgifter som berör vår verksamhet och vår personal i systemet. Vi hanterar även projekt, resursplanering, tidrapportering och attesterar löner. Det gör att vi har samlat det mesta i Doccit vilket har underlättat för alla på företaget. Att Doccit har utvecklat färdiga lösningar som inte kräver några konsulttimmar är ett stort plus.
Läs mer Peter Ödman

VD/ägare
ÖPE Isolering AB

I Doccit får vi en bra överblick på våra uppdrag och kan enkelt ändra vår planering med kort varsel. Arbetsledarna är alltid uppdaterade och våra medarbetare får rätt information om uppdragen genom appen. Vi gör också riskbedömningar, egenkontroller, hanterar avvikelser, skapar körtillstånd och utför skydds- och avtalsronder smidigt i Doccit. Att kunna följa upp allt detta med statistik är riktigt bra! Doccit påminner när våra utbildningar, intyg och hälsokontroller går ut. Inför uppdrag kan vi snabbt sammanställa samtliga utbildningar och exportera till kunden. Andra smarta funktioner är kläder & utrustning som ger kontroll på våra inköp och kvitteringsfunktionen av exempelvis nycklar.
Läs mer Mikael Westberg

VD
FTX Teknik & Service AB