Integrera Doccit med våra partners

Hämta & skicka data

Doccit > Integration

Integration mot Fortnox

Integrera Doccit mot Fortnox (för detta krävs en licens till Doccit).

Doccit hämtar automatiskt
  • Kunder
  • Ordrar
  • Artiklar

Pris: 595 kr/månad

Fortnox erbjuder en molnbaserad plattform så att småföretagare och redovisningsbyråer kan hantera sin ekonomi och administration effektivt. Plattformen är marknadsledande i Sverige. Det ger också kunder tillgång till finansiella tjänster och företagsförsäkringar. Fortnox grundades 2001 och har sitt huvudkontor i Växjö.

Så enkelt kommer du igång med Doccit

App för IOS & Android. iPhone, iPad och Google Play
Demo av Doccit

Ni får en kostnadsfri webb-demo där vi visar er grunderna & funktionerna i Doccit.
Boka demo

Modernt intranät. Inbox med push meddelanden
Uppstart & utbildning

Vi sätter upp Doccit utifrån ert behov och ger er en kostnadsfri utbildning i verktyget för att komma igång på bästa sätt.

Modernt intranät. Inbox med push meddelanden
Support

Vår support ger er snabba svar på alla typer av frågor. All support ingår - tryggt!

Certifikat förfaller. Håll koll på personalens utbildningar, kompetens och hälsa
Uppdateringar

I takt med att vi utvecklar & förbättrar Doccit ingår uppdateringar så att ni alltid har den senaste & bästa versionen av Doccit.

Vad säger våra nöjda kunder

Vi erbjuder ett brett utbud av tjänster inom områden som ställer höga krav på vår verksamhet. Vi har många medarbetare och är certifierade inom kvalitet, miljö- och arbetsmiljö. Det ger oss ett stort antal uppgifter kring personal och verksamheten att hantera och hålla koll på. Med Doccit får vi ett verktyg att utföra många typer av uppgifter och får stöd med påminnelser så inget viktigt faller mellan stolarna. Det sparar tid och ger oss bra kontroll. Vi följer upp vårt arbete med rapporter och statistik för exempelvis avvikelser i verksamheten, riskbedömningar, egenkontroller och skyddsronder. Det ger oss bra underlag vid revisioner och till ledningens genomgång.
Läs mer Peter Andersson

VD/ägare
Ocab i Norrköping AB

Doccit har förenklat vår tidrapportering. Tidigare fick vi lägga mycket tid på att sammanställa tider inför löneutbetalningar - nu får jag en suverän överblick på medarbetarna och inga timmar faller mellan stolarna. Doccit hjälper oss också att hålla koll på våra medarbetares utbildningar, skapa körtillstånd, utföra riskbedömningar och egenkontroller med mera. Vi laddar upp våra besiktningsprotokoll för våra kranbilar, mobilkranar och teleskoplastare och kommer enkelt åt dom. Våra medarbetare tycker mobil-appen är enkel att använda. Stort plus för den snabba supporten om man har frågor.
Läs mer Susanna Gil

Ekonomi- & personalansvarig
Östgöta Mobilkranar AB

Nu är jag inte längre beroende av olika system, pärmar och excel-lösningar med utspridd information kring personaladministrationen. Vi hanterar allt i Doccit och har fått bättre kontroll och överblick. En annan fördel är att systemet påminner i god tid innan kompetenser, besiktningar och certifikat förfaller. Vi värdesätter att systemet är logiskt uppbyggt och enkelt att jobba i.
Läs mer Totte Andersson

VD
NHS Industri & Miljöservice AB