Integrera Doccit med våra partners

Hämta & skicka data

Doccit > Integration

Integration mot Fortnox

Integrera Doccit mot Fortnox (för detta krävs en licens till Doccit).

Doccit hämtar automatiskt
  • Kunder
  • Ordrar
  • Artiklar

Pris: 595 kr/månad

Fortnox erbjuder en molnbaserad plattform så att småföretagare och redovisningsbyråer kan hantera sin ekonomi och administration effektivt. Plattformen är marknadsledande i Sverige. Det ger också kunder tillgång till finansiella tjänster och företagsförsäkringar. Fortnox grundades 2001 och har sitt huvudkontor i Växjö.

Så enkelt kommer du igång med Doccit

App för IOS & Android. iPhone, iPad och Google Play
Demo av Doccit

Ni får en kostnadsfri webb-demo där vi visar er grunderna & funktionerna i Doccit.
Boka demo

Modernt intranät. Inbox med push meddelanden
Uppstart & utbildning

Vi sätter upp Doccit utifrån ert behov och ger er en kostnadsfri utbildning i verktyget för att komma igång på bästa sätt.

Modernt intranät. Inbox med push meddelanden
Support

Vår support ger er snabba svar på alla typer av frågor. All support ingår - tryggt!

Certifikat förfaller. Håll koll på personalens utbildningar, kompetens och hälsa
Uppdateringar

I takt med att vi utvecklar & förbättrar Doccit ingår uppdateringar så att ni alltid har den senaste & bästa versionen av Doccit.

Vad säger våra nöjda kunder

Doccit har förenklat vår tidrapportering. Tidigare fick vi lägga mycket tid på att sammanställa tider inför löneutbetalningar - nu får jag en suverän överblick på medarbetarna och inga timmar faller mellan stolarna. Doccit hjälper oss också att hålla koll på våra medarbetares utbildningar, skapa körtillstånd, utföra riskbedömningar och egenkontroller med mera. Vi laddar upp våra besiktningsprotokoll för våra kranbilar, mobilkranar och teleskoplastare och kommer enkelt åt dom. Våra medarbetare tycker mobil-appen är enkel att använda. Stort plus för den snabba supporten om man har frågor.
Läs mer Susanna Gil

Ekonomi- & personalansvarig
Östgöta Mobilkranar AB

I vår verksamhet ändras planeringen dagligen och ofta tätt inpå jobben. Det jag uppskattar med resursplaneringen är enkelheten. Att få en bra överblick och enkelt kunna ändra uppdragen snabbt var avgörande i valet av ett planeringssystem. Vi använder också funktionerna för personal och arbetsmiljö. Det har underlättat vardagen och gett oss bättre kontroll på uppgifter, information och utbildningar som ska hållas uppdaterade.
Läs mer Mårten Hansson

VD/ägare
MCM Relining AB

I Doccit får vi en bra överblick på våra uppdrag och kan enkelt ändra vår planering med kort varsel. Arbetsledarna är alltid uppdaterade och våra medarbetare får rätt information om uppdragen genom appen. Vi gör också riskbedömningar, egenkontroller, hanterar avvikelser, skapar körtillstånd och utför skydds- och avtalsronder smidigt i Doccit. Att kunna följa upp allt detta med statistik är riktigt bra! Doccit påminner när våra utbildningar, intyg och hälsokontroller går ut. Inför uppdrag kan vi snabbt sammanställa samtliga utbildningar och exportera till kunden. Andra smarta funktioner är kläder & utrustning som ger kontroll på våra inköp och kvitteringsfunktionen av exempelvis nycklar.
Läs mer Mikael Westberg

VD
FTX Teknik & Service AB