Integrera Doccit med våra partners

Hämta & skicka data

Doccit > Integration

Integration mot Fortnox

Integrera Doccit mot Fortnox (för detta krävs en licens till Doccit).

Doccit hämtar automatiskt
  • Kunder
  • Ordrar
  • Artiklar

Pris: 595 kr/månad

Fortnox erbjuder en molnbaserad plattform så att småföretagare och redovisningsbyråer kan hantera sin ekonomi och administration effektivt. Plattformen är marknadsledande i Sverige. Det ger också kunder tillgång till finansiella tjänster och företagsförsäkringar. Fortnox grundades 2001 och har sitt huvudkontor i Växjö.

Så enkelt kommer du igång med Doccit

App för IOS & Android. iPhone, iPad och Google Play
Demo av Doccit

Ni får en kostnadsfri webb-demo där vi visar er grunderna & funktionerna i Doccit.
Boka demo

Modernt intranät. Inbox med push meddelanden
Uppstart & utbildning

Vi sätter upp Doccit utifrån ert behov och ger er en kostnadsfri utbildning i verktyget för att komma igång på bästa sätt.

Modernt intranät. Inbox med push meddelanden
Support

Vår support ger er snabba svar på alla typer av frågor. All support ingår - tryggt!

Certifikat förfaller. Håll koll på personalens utbildningar, kompetens och hälsa
Uppdateringar

I takt med att vi utvecklar & förbättrar Doccit ingår uppdateringar så att ni alltid har den senaste & bästa versionen av Doccit.

Vad säger våra nöjda kunder

Vi erbjuder ett brett utbud av tjänster inom områden som ställer höga krav på vår verksamhet. Vi har många medarbetare och är certifierade inom kvalitet, miljö- och arbetsmiljö. Det ger oss ett stort antal uppgifter kring personal och verksamheten att hantera och hålla koll på. Med Doccit får vi ett verktyg att utföra många typer av uppgifter och får stöd med påminnelser så inget viktigt faller mellan stolarna. Det sparar tid och ger oss bra kontroll. Vi följer upp vårt arbete med rapporter och statistik för exempelvis avvikelser i verksamheten, riskbedömningar, egenkontroller och skyddsronder. Det ger oss bra underlag vid revisioner och till ledningens genomgång.
Läs mer Peter Andersson

VD/ägare
Ocab i Norrköping AB

I vår verksamhet ändras planeringen dagligen och ofta tätt inpå jobben. Det jag uppskattar med resursplaneringen är enkelheten. Att få en bra överblick och enkelt kunna ändra uppdragen snabbt var avgörande i valet av ett planeringssystem. Vi använder också funktionerna för personal och arbetsmiljö. Det har underlättat vardagen och gett oss bättre kontroll på uppgifter, information och utbildningar som ska hållas uppdaterade.
Läs mer Mårten Hansson

VD/ägare
MCM Relining AB

Vi är certifierade inom kvalitet, miljö- och arbetsmiljö. Doccit gör att vi kan samla mycket av det arbetet på ett ställe. Vi hanterar exempelvis avvikelser, egenkontroller, skyddsronder och riskbedömningar på ett enklare sätt nu. Vi får även full koll på alla utbildningar, tillstånd, licenser, dokument med mera som vi och vår personal behöver hantera dagligen. Supporten är lyhörda och svarar snabbt om vi har frågor eller kommer med feedback.
Läs mer John Torsell

VD/ägare
Haga Rot AB