Förbättra projekt-överblicken

Öka lönsamheten med bättre kontroll

Hem

Projekt

Att driva projekt framgångsrikt förutsätter full kontroll och överblick för att minimera kostnader, öka debiteringsgraden och förbättra lönsamheten.

Med Doccit's överblick i projektregistret där projekt har unika löpnummer ser ni snabbt vilka projekt som är pågående, redo att faktureras eller är avslutade.

Doccit's smarta filtrering gör att du kan anpassa din överblick för att snabbt se den information som är relevant i dina projekt som till exempel; projektstatus, planerad & rapporterad tid, avvikelser, utförda riskbedömningar med mera.

Kunder

Enkel kundöverblick

Få överblick på alla era kunder & samla smidigt all information unika kundkort.
Läs mer

Projekt

Ordning & reda på projekten

Detaljrik överblick i varje enskilt projekt.
Läs mer

Arbetsorder

Från arbetsorder till faktura

Fördela arbetsordrar med rätt information som kunduppgifter, kontaktpersoner, bilder, dokument, arbetsbeskrivning m.m.
Läs mer

Artiklar

Ordning och reda

Unika nummer för varje artikel för ordning och tydlig marginal tack vare inköps- och försäljningspris.
Läs mer

Faktura

Enkel och snabb fakturering

Sammanställ fakturaunderlag med ett knapptryck.
Läs mer

Så enkelt kommer du igång med Doccit

App för IOS & Android. iPhone, iPad och Google Play
Demo av Doccit

Ni får en kostnadsfri webb-demo där vi visar er grunderna & funktionerna i Doccit.
Boka demo

Modernt intranät. Inbox med push meddelanden
Uppstart & utbildning

Vi sätter upp Doccit utifrån ert behov och ger er en kostnadsfri utbildning i verktyget för att komma igång på bästa sätt.

Modernt intranät. Inbox med push meddelanden
Support

Vår support ger er snabba svar på alla typer av frågor. All support ingår - tryggt!

Certifikat förfaller. Håll koll på personalens utbildningar, kompetens och hälsa
Uppdateringar

I takt med att vi utvecklar & förbättrar Doccit ingår uppdateringar så att ni alltid har den senaste & bästa versionen av Doccit.

0

Pågående arbetsordrar

0

Skapade kunder i Doccit

0

Artiklar i artikelregistret

0

Planerade arbetsordrar i resursplaneringen

Vad säger våra nöjda kunder

På Landskrona Hamn AB erbjuder vi kompletta hamn- och stuveritjänster med särskild expertis inom hantering av bulkvaror. Utöver lossning och lastning av fartyg tillhandahåller vi även lager- och terminaltjänster. Med vårt "all inclusive"-koncept säkerställer vi smidiga och effektiva lösningar som täcker hela logistikkedjan.

Vi använder Doccit för att skapa en effektivare och mer strukturerad verksamhet. Med systemet har vi kunnat lämna manuella och spridda arbetssätt bakom oss och istället samla allt på en gemensam plattform.
Läs mer Sandra Sönnerberg

Operationell Samordningschef
Landskrona Hamn AB

I vår verksamhet ändras planeringen dagligen och ofta tätt inpå jobben. Det jag uppskattar med resursplaneringen är enkelheten. Att få en bra överblick och enkelt kunna ändra uppdragen snabbt var avgörande i valet av ett planeringssystem. Vi använder också funktionerna för personal och arbetsmiljö. Det har underlättat vardagen och gett oss bättre kontroll på uppgifter, information och utbildningar som ska hållas uppdaterade.
Läs mer Mårten Hansson

VD/ägare
MCM Relining AB

Nu är jag inte längre beroende av olika system, pärmar och excel-lösningar med utspridd information kring personaladministrationen. Vi hanterar allt i Doccit och har fått bättre kontroll och överblick. En annan fördel är att systemet påminner i god tid innan kompetenser, besiktningar och certifikat förfaller. Vi värdesätter att systemet är logiskt uppbyggt och enkelt att jobba i.
Läs mer Totte Andersson

VD
NHS Industri & Miljöservice AB