Från arbetsorder till faktura

Fördela arbetsordrar med rätt information

Hem > Projekt

Arbetsorder

Fördela arbetsordrar med rätt information som kunduppgifter, kontaktpersoner, bilder, dokument, arbetsbeskrivning med mera. Med Doccit´s mobila arbetsordrar ser ni till att era uppdrag utförs på bästa sätt och kan minska att onödig tid läggs på grund av bristande information.

All information samlas på ett & samma ställe och ger rätt underlag för fakturering. Alltifrån tidrapportering, artiklar, resor, traktamenten med mera.

På kontoret

  • Skapa arbetsordrar med automatiska eller affärssystemets AO-nummer
  • Adresser kopplas till Google-maps för enkel navigeringen
  • Se rapporterade riskidentifieringar, egenkontroller/rapporter, ronder & avvikelser som skapats på arbetsordern
  • Hitta rätt arbetsorder via smidiga filtreringsfunktioner
  • Ladda upp dokument till arbetsordern (ritningar, bilder, avtal m.m)
  • Skapa fakturaunderlag. Generera PDF med arbetstid, artiklar, resor & traktamente, kundsignatur, dagbok & bilder m.m

På fältet

  • Se enkelt ordrar & orderinformation du blivit tilldelad
  • Visa dina arbetsordrer eller alla
  • Skapa snabbt en arbetsorder med grundinformation
  • Tidrapportera mot arbetsordern. Fyll även i artiklar, resor & traktamenten.
  • Navigera smidigt till arbetsplatsen via Google-maps
  • Smidig tidsrapportering & registrering av artiklar

Boka kostnadsfri demo

Vi visar dig gärna vad Doccit kan göra för ditt företag.

Boka demo

Vad säger våra nöjda kunder

På Landskrona Hamn AB erbjuder vi kompletta hamn- och stuveritjänster med särskild expertis inom hantering av bulkvaror. Utöver lossning och lastning av fartyg tillhandahåller vi även lager- och terminaltjänster. Med vårt "all inclusive"-koncept säkerställer vi smidiga och effektiva lösningar som täcker hela logistikkedjan.

Vi använder Doccit för att skapa en effektivare och mer strukturerad verksamhet. Med systemet har vi kunnat lämna manuella och spridda arbetssätt bakom oss och istället samla allt på en gemensam plattform.
Läs mer Sandra Sönnerberg

Operationell Samordningschef
Landskrona Hamn AB

Vi är certifierade inom kvalitet, miljö- och arbetsmiljö. Doccit gör att vi kan samla mycket av det arbetet på ett ställe. Vi hanterar exempelvis avvikelser, egenkontroller, skyddsronder och riskbedömningar på ett enklare sätt nu. Vi får även full koll på alla utbildningar, tillstånd, licenser, dokument med mera som vi och vår personal behöver hantera dagligen. Supporten är lyhörda och svarar snabbt om vi har frågor eller kommer med feedback.
Läs mer John Torsell

VD/ägare
Haga Rot AB

Vi fick tips om Doccit av vår ISO-konsult i samband med vårt certifieringsarbete inom ISO. Vi fastnade direkt när vi såg vilket stöd Doccit kunde ge vår verksamhet och hur enkelt det är att använda. Idag hanterar vi stora delar av vårt systematiska arbetsmiljöarbete och vardagens alla uppgifter som berör vår verksamhet och vår personal i systemet. Vi hanterar även projekt, resursplanering, tidrapportering och attesterar löner. Det gör att vi har samlat det mesta i Doccit vilket har underlättat för alla på företaget. Att Doccit har utvecklat färdiga lösningar som inte kräver några konsulttimmar är ett stort plus.
Läs mer Peter Ödman

VD/ägare
ÖPE Isolering AB