Effektivare planering och minimerad administration förenklar arbetsdagarna och ökar lönsamheten i ditt bolag.
Med Doccit's drag & drop har det aldrig varit enklare att planera och överblicka pågående arbetsordrar & projekt, tillgängliga resurser & frånvaro.
I Arbetsorderplaneringen planerar du personal eller titlar på arbetsordrar & projekt. Skapa delmoment eller underprojekt, se beläggningsgrader,
skriv anteckningar, planera preliminärt och bemanna sedan uppdrag med personal när det närmar sig
- dessa och flera andra funktioner kommer att förenkla din komplexa planering.
Vid ändringar ser alla som planerar uppdateringar direkt. All planering och uppdragsinformation visas för medarbetarna i Doccit-appen och kan även publiceras på en eller flera TV-skärmar.
Nyhet! Anmäl frånvaro & ansök om ledighet
När personal anmäler frånvaro eller ansöker om ledighet i Doccit visas det direkt i planeringsvyn för alla som planerar - smidigt!
Doccit's planeringsverktyg kan användas som komplement om du har ett annat tidrapporterings- eller arbetsordersystem.
Vill du samla allt i Doccit? Koppla samman med Doccit´s Tidrapportering och Arbetsorder.
Vi erbjuder ett brett utbud av tjänster inom områden som ställer höga krav på vår verksamhet. Vi har många medarbetare och är certifierade inom kvalitet, miljö- och arbetsmiljö. Det ger oss ett stort antal uppgifter kring personal och verksamheten att hantera och hålla koll på.
Med Doccit får vi ett verktyg att utföra många typer av uppgifter och får stöd med påminnelser så inget viktigt faller mellan stolarna. Det sparar tid och ger oss bra kontroll.
Vi följer upp vårt arbete med rapporter och statistik för exempelvis avvikelser i verksamheten, riskbedömningar, egenkontroller och skyddsronder. Det ger oss bra underlag vid revisioner och till ledningens genomgång.
Vi är certifierade inom kvalitet, miljö- och arbetsmiljö. Doccit gör att vi kan samla mycket av det arbetet på ett ställe. Vi hanterar exempelvis avvikelser, egenkontroller, skyddsronder och riskbedömningar på ett enklare sätt nu. Vi får även full koll på alla utbildningar, tillstånd, licenser, dokument med mera som vi och vår personal behöver hantera dagligen. Supporten är lyhörda och svarar snabbt om vi har frågor eller kommer med feedback.
Nu är jag inte längre beroende av olika system, pärmar och excel-lösningar med utspridd information kring personaladministrationen. Vi hanterar allt i Doccit och har fått bättre kontroll och överblick. En annan fördel är att systemet påminner i god tid innan kompetenser, besiktningar och certifikat förfaller.
Vi värdesätter att systemet är logiskt uppbyggt och enkelt att jobba i.